כל האמור בתנאי הסכם זה בלשון זכר - אף נקבה במשמע. כל האמור בתנאי הסכם זה בלשון יחיד - אף רבים במשמע.
ברוכים הבאים למערכת צימרלנד קליק (כהגדרתה להלן). צימרלנד קליק הוא מוצר של חברת אולאב בע"מ. המערכת כוללת כלים מגוונים באמצעותם ניתן להעלות, להטמיע ולבקש שינויים בתוכן או בכל מידע אחר הקשור למקום האירוח (כהגדרתו בהסכם זה להלן) ושמופיע במערכת של צימרלנד קליק. ספק האירוח יקבל גישה למערכת הניהול של צימרלנד קליק (כהגדרתה בהסכם זה להלן). הגישה והשימוש כספק במערכת הניהול מוצעת לך בכפוף לכך שתקבל את כל התנאים שבהסכם זה ללא כל שינוי מצדך. אנו שומרים על זכותנו בכל עת, ובשיקול דעת בלעדי, לשנות ו/או לתקן ו/או לבטל תנאים, הגדרות וסעיפים שבהסכם זה ללא צורך בהודעה מוקדמת. השימוש במערכת הניהול מעיד על הסכמתך לתנאי הסכם זה הנך מתבקש לקרוא אותו בקפידה יתרה ולשוב ולבדוק מעת לעת.
בתנאי שימוש אלה יהיו למונחים הבאים המשמעות שבצידם, אלא אם כן נאמר אחרת:
"המערכת" - כל נגזרת של אתרי אינטרנט ניידים ויישומים ניידים, בין אם ניגשים אליהם באמצעות מכשיר טלפון נייד, טאבלט או כל מכשיר אחר שעליהם השירות זמין בבעלות, בשליטה, בניהול, בתחזוקת ו/ או בהנחיית צימרלנד קליק . ושדרכה ניתן לקבל את השירותים של צימרלנד קליק כהגדרתם להלן;
"מערכת הניהול" - תוכנה מקוונת שתונגש לספק האירוח (לאחר זיהוי באמצעות סיסמא ושם משתמש) לצורך רישום, שינוי, תיקון, אימות ועדכון המידע על מקום האירוח וניהול הזמנות ישירות והזמנות אונליין;
"אתר צימרלנד קליק" - אתר המרכז את כל מקומות האירוח הרשומים במערכת צימרלנד קליק ומאפשרים ביצוע הזמנה מקוונת על ידי הגולשים באתר.
"מנוע הזמנות" – מנוע הזמנות הוא מסך באינטרנט המציג את יחידות האירוח (להלן "חדרים") של מקום האירוח. מנוע ההזמנות מסופק למקום האירוח על ידי צימרלנד קליק – ומחובר באמצעות קישור לאתר הבית של מקום האירוח. מנוע ההזמנות מאפשר לגולשים לבצע הזמנה מקוונת במקום האירוח.
"אתר הבית של מקום האירוח" – אתר אינטרנט של מקום האירוח שנבנה וסופק על ידי צימרלנד קליק המציג את מקום האירוח כולל תמונות, תיאורים חדרים ועוד, ומאפשר לגולשים ביצוע הזמנה מקוונת (ראה להלן), או אתר בית שנבנה על ידי "ספק האירוח" (ראה להלן) שאליו מחובר מנוע הזמנות שסופק על ידי צימרלנד קליק..
"סוכן הזמנות מקוונות" – סוכן הזמנות מקוונות (להלן OTA) הוא אתר באינטרנט שמקומות אירוח רשומים בו ומאפשר ביצוע הזמנה מקוונת על ידי הגולשים. מנועים כאלו כגון Booking.com, Airbnb, Expedia, מחוברים למערכת צימרלנד קליק באמצעות ספק קישוריות (Channel Manager) ומאפשרים הרשמה, שינוי או ביטול של הזמנה מקוונת.
"ספק האירוח" - היישות המשפטית שבבעלותה מקום האירוח ו/או נציגו ו/או מי מטעמו ככל שהוא משתמש במערכת הניהול עבור ובשם מקום האירוח;
"מקום האירוח או המתחם" - אתר לאירוח ולינה המכיל מספר קטן (עד 10 יחידות) של יחידות אירוח, לרבות אך לא רק, צימר, דירה, חווה, אחוזה וכיו"ב מקומות אירוח קטנים עובדיו ומנהליו; מקום האירוח מכיל מספר יחידות אירוח (להלן "חדרים").
"אורח"- כל מי שמבקר במערכת או לקוח של מקום האירוח, כהגדרתו לעיל.
"השירותים" - הכלים שמוצעים על ידי מערכת צימרלנד קליק להזמנת מקום אירוח ולינה שדרכה מקום האירוח יכול להציע חדרים להזמנה ושמאפשרת לאורחים לבצע הזמנות אצל מקום האירוח וכיו"ב.
"הזמנה מקוונת" - הזמנות שנרשמו אוטומטית במערכת הניהול – לרבות שינויים להזמנות – על ידי קישור למקורות הזמנה חיצוניים למערכת הניהול. מקורות אלו יכולים להיות אתר צימרלנד קליק (או מאתר הבית של מקום האירוח שסופק על ידי צימרלנד קליק או באמצעות קישורים ש צימרלנד קליק סיפקה לספקים או שותפים אחרים או באמצעות התקשרות לסוכני הזמנות מקוונות אחרים (OTA).
"עמלה" - אחוז התשלום ל צימרלנד קליק מהזמנות מקוונות שבוצעו באחד מהערוצים להזמנות מקוונות כפי שפורטו למעלה. אחוז העמלה תלוי במקור ההזמנה המקוונת כפי שמפורט בסעיף התמורה בהמשך להלן.
"הזמנה ישירה" - הזמנה שספק האירוח קיבל בטלפון או בדוא"ל ישיר מלקוח שלא ביצע או ניסה לבצע קודם לכן הזמנה מקוונת, ואשר הרשמה באמצעות הזנה ידנית על ידי ספק האירוח במערכת הניהול שהועמדה לרשותו על ידי צימרלנד קליק.
הביטוי "אתה", "הנך", "שלך" משמעו מקום האירוח ו/או נציגו ו/או מי מטעמו. הביטוי "אנו", "לנו", "שלנו" או "אותנו" מתייחס לחברת אולאב בע"מ .
2.1. ספק האירוח מתחייב כי הוא מעל גיל 18 וכי הוא מחזיק בסמכות החוקית להתחייב ולהכפיף את מקום האירוח עובדיו ומנהליו ומי מטעמו לתנאי הסכם זה. כמו כן, ספק האירוח מתחייב להשתמש במערכת הניהול והשירותים בהתאם להסכם זה.
2.2. ספק האירוח לא יאפשר גישה למערכת הניהול למי שאינו עובדו או נציג מוסמך מטעמו. אנו שומרים על זכותנו הבלעדית לשלול גישה לשירותים ולמערכת הניהול בכל עת וללא כל סיבה, לרבות, אך לא רק, בגין הפרה של הסכם זה.
2.3. מידע על מקום האירוח
2.3.1. מידע שמסופק על ידי ספק האירוח ויוצג במערכת יכלול מידע הקשור למקום האירוח (לרבות תמונות, צילומים ותיאורים), שירותים שהוא מציע וחדרים הפנויים להזמנה על ידי אורחים, תעריפים (לרבות מיסים, היטלים, תשלומים נוספים ועמלות) ומדיניות זמינות, ביטול,"no-show" ו/או כל מדיניות אחרת או מגבלות אם ישנן (להלן: "המידע").
2.3.2. המידע לא יכלול מספרי טלפון, מספרי פקס או כתובת דוא"ל (לרבות כתובת "סקייפ") או קישור לאתר או לאפליקציה של רשתות חברתיות (לרבות "פייסבוק" או "טוויטר") המפנים ישירות למקום האירוח ו/או לאתר האינטרנט שלו ו/או לאפליקציות ו/או לכל כלי אחר. האיסור האמור יחול גם על כל כלי השייך לצד שלישי. אנו שומרים על זכותנו לערוך או להסיר כל מידע שנראה לא מדויק, לא שלם או שמפר את התנאים של הסכם זה.
2.3.3. מקום האירוח מצהיר ומתחייב שהמידע יהיה נכון, מדויק ולא מטעה. ספק האירוח אחראי בכל עת להצהרה נכונה ומעודכנת לגבי המידע, לרבות זמינות נוספת של חדרים לתקופות מסוימות, אירועים או מצבים חריגים (כגון שיפוץ או בנייה במקום האירוח או בסמוך אליו). ספק האירוח יעדכן את המידע על בסיס יומי (או בתדירות גבוהה יותר אם הדבר נדרש) והוא רשאי, בכל עת, לשנות באמצעות מערכת הניהול את שיעור החדרים הזמינים להזמנה במערכת הניהול וכן את סוג החדרים הזמינים ומספרם.
2.3.4. למען הסר ספק, מובהר כי ספק האירוח יהיה אחראי בלעדי לנהל ולהציג זמינות עדכנית של חדרים כדי למנוע כפל הזמנות. מבלי לגרוע מהאמור לעיל ולהלן, יודגש כי רישום ההזמנות הישירות על ידי ספק האירוח במערכת הניהול כנדרש הוא תנאי הכרחי לניהול והצגת זמינות עדכנית ומניעת כפל הזמנות. יש לרשום להזין במערכת הניהול כל הזמנה ישירה מיד עם קבלתה ההזמנות במערכת הניהול. אי רישום או רישום מאוחר של הזמנה ישירה כאמור, הוא באחריותו הבלעדית של הספק.
2.3.5. המידע שמועבר למערכת יישאר הקניין הבלעדי של ספק האירוח. המידע שיספק ספק האירוח כפוף לתיקוני עיצוב והגייה שיבוצעו על ידי צימרלנד קליק בהתאם לצורך.
2.3.6. כל שינוי ו/או תיקון ו/או עדכון במידע ייעשה על ידי ספק האירוח באופן מקוון באמצעות מערכת הניהול או בדרך אחרת שתיקבע על ידי צימרלנד קליק. עדכונים ושינויים בעניין תמונות, צילומים ותיאורים יעובדו בתוך זמן סביר על ידי צימרלנד קליק.
3. התמורה
3.1. השירותים הבאים ניתנים ללא עלות למקומות אירוח הרשומים במערכת: הרשמה, שימוש במערכת לניהול הזמנות, רישום וניהול הזמנות ישירות, אתר הבית, מנוע הזמנות וחיבור 3 ספקי הזמנות מקוונות (Booking.com, Expedia ו – Airbnb).
3.2. ספק האירוח ישלם עמלות על הזמנות מקוונות כתלות במקור ההזמנה כלהלן:
3.2.1. הזמנה מאתר צימרלנד קליק – 10% ממחיר הכולל של ההזמנה.
3.2.2. הזמנה מאתר הבית או מנוע הזמנות של מקום האירוח – 3% ממחיר הכולל של ההזמנה.
3.2.3. הזמנה מסוכן הזמנות מקוון – 1% מהמחיר הכולל של ההזמנה, או 50 ₪ לחודש לא כולל מע"מ לפי הגבוה מבין השנים (ללא קשר לעמלות המשולמות ישירות לסוכן הזמנות מקוונות).
3.3. העמלה תחושב על פי מכפלת הרכיבים הבאים ("העמלה" ו-"מחיר ההזמנה" בהתאמה): א. מספר הלילות שהאורח הזמין ממקום האירוח. ב. התעריף ללילה עבור חדר בתוספת מע"מ (וכל מס אחר) בזמן הזמנת החדר על ידי האורח.
3.4. תשלום העמלה יהיה עבור כל הזמנה מקוונת במערכת הניהול שמומשה עם סיום שהותו של האורח במקום האירוח ו/או בכל מקרה אחר בו נגבו דמי ביטול בגין ביטול ההזמנה או אי הופעה של האורח. וכן במקרה בו מקום האירוח ביצע רישום כפול ו/או הזמנות ביתר, מקום האירוח יישא בתשלום עמלה גם בגין מחיר הרישום הכפול ו/או ההזמנות ביתר.
3.5. למען הסר ספק, ספק האירוח לא יהיה רשאי לבטל הזמנה מקוונת שהתקבלה דרך המערכת ולבצע רישום ידני של אותה ההזמנה כולה או מקצתה. כמו כן, ספק האירוח לא יבצע כל הפחתה במחיר ההזמנה. למען הסר ספק, כל הפחתה כאמור לא תובא בחשבון בקביעת מחיר ההזמנה ממנה תחושב העמלה.
3.6. כל ביצוע ו/או ניסיון לביצוע פעולה כלשהי אשר יש עימה לדעת צימרלנד קליק ולפי שיקול דעתה הבלעדי, ניסיון להתחמק ו/או להפחית מתשלום העמלה, עלול לגרום להסרתו של ספק/מקום האירוח מהמערכת לרבות מערכת הניהול, לפי שיקול דעתה הבלעדי של צימרלנד קליק וללא הודעה מוקדמת. 3.7. אנו שומרים על זכותנו לשנות את שיעור העמלה מעת לעת.
3.8. מחיר ההזמנה והעמלה תהינה זמינות במערכת תוך זמן סביר מרגע ביצוע ההזמנה על ידי האורח.
4. תשלום העמלה
4.1. העמלה תשולם בחודש העוקב למועד ביצוע העזיבה על פי ההזמנה ובהתאם לחשבונית מס ("חשבונית") שתוצג במערכת הניהול ב 2 לכל חודש.
4.2. העמלה תשולם על ידי ספק האירוח בתוך 10 ימים מתחילת כל חודש באמצעות כרטיס אשראי בלבד. למען הסר ספק, אמצעים אחרים לתשלום (למשל באמצעות המחאה בנקאית או דרך סוכנויות תשלום) אינם מקובלים ללא אישור מראש ובכתב של צימרלנד קליק. ספק האירוח יישא בכל העלויות בגין העברת התשלומים ל-צימרלנד קליק.
4.3. עמלה תשולם על ידי ספק האירוח בהתאם למטבע המקומי כפי שיפורט בחשבונית. ל-צימרלנד קליק שיקול הדעת הבלעדי להכין חשבונית בשפה העברית ובהתאם לכך להמיר את העמלה לשער החליפין של המטבע המקומי של ספק האירוח.
4.4. כל תשלומי העמלה יבוצעו ללא שום ניכוי או קיזוז או הפחתות של מיסים, היטלים, מכסים, חובות, אגרות, עמלות וניכוי מס במקור מכל סוג שהוא או שיוטל בעתיד בידי הממשלה או רשות מטעמה. אם ספק האירוח יאלץ לבצע הפחתה או ניכוי מס במקור, ספק האירוח ישלם ל-צימרלנד קליק את הסכומים הנוספים הנדרשים לצורך הנפקת קבלה על ידי צימרלנד קליק עבור הסכום המלא הנקוב בחשבונית ש-צימרלנד קליק הייתה מקבלת אלמלא הניכוי. ספק האירוח יהיה אחראי לפי כל דין ולפי הסכם זה ויהיה חייב בגין תשלומים של מיסים, היטלים, מכסים, חובות, אגרות, עמלות וניכויי מס במקור עבור התשלום המלא של העמלה (נטו) שספק האירוח יידרש לשלם ל-צימרלנד קליק.
4.5. ספק האירוח אחראי לניכוי ודיווח של המיסים הרלוונטיים האמורים בסעיף 2.7.4.לעיל ושחלים על העמלה לפי דיני המס. ספק האירוח יישא בתשלום מיסים החלים על העמלה ובתשלום ריביות בגין פיגור בתשלום המס. אם נדרש, ספק האירוח יהיה אחראי בלעדי להתנהל אל מול רשויות המס בנוגע לתשלומי המס החלים על העמלה. ספק האירוח יספק ל-צימרלנד קליק, בהתאם לדרישתה הראשונה, עותקים של אישור תשלום המס או פטור ממס בגין תשלום של כל עמלה. ספק האירוח מצהיר שהוא רשום כדין כספק אירוח אצל רשויות המס הרלוונטיות.
4.6. במקרה של מחלוקת בין צימרלנד קליק וספק האירוח (באשר לסכום העמלה), כל סכום שאינו שנוי במחלוקת בקשר לעמלה ישולם בהתאם לתנאים בהסכם זה ללא קשר לקיומה של מחלוקת.
4.7. במקרה של פיגור בתשלום, אנו שומרים על זכותנו לדרוש פיצויים מוסכמים, להקפיא את השירותים (לרבות באמצעות השהיה של ספק האירוח) ו/או לבקש ערבות בנקאית או בטוחה פיננסית אחרת מספק האירוח.
5. הזמנה, הזמנת אורח ותלונות
5.1. בעת ביצוע הזמנה במערכת בידי אורח, הספק יקבל אישור עבור כל הזמנה שנעשתה דרך המערכת. האישור יכלול את תאריך ההגעה, מספר ימי השהיה במקום האירוח, סוג החדר (לרבות העדפות לגבי עישון אם האפשרות קיימת), תעריף החדר, שם האורח, כתובת ופרטי כרטיס אשראי לבטחון (להלן: "פרטי הלקוח"). צימרלנד קליק אינה אחראית לאמיתות ושלמות פרטי הלקוח, לרבות פרטי כרטיס האשראי. צימרלנד קליק אינה אחראית לחובות האורח בקשר להזמנה. למען הסר ספק, ספק האירוח יבדוק ויאמת באופן שגרתי (לפחות על בסיס יומי) במערכת הניהול את מצב ההזמנה. כמו כן, ספק האירוח מתחייב לנהל את זמינות ותעריפי החדרים באמצעות מערכת הניהול.
5.2. עם ביצוע הזמנה באמצעות המערכת נקשר חוזה ישיר (ובהתאם לכך התקיימות יחסים משפטיים) בין ספק האירוח לאורח.
5.3. מקום האירוח מחויב לקבל את האורח כצד לחוזה ולטפל בהזמנה המקוונת בהתאם למידע של ספק האירוח (לרבות תעריף) המצוי במערכת בזמן ביצוע ההזמנה ובזמן אישור ההזמנה, לרבות מידע נוסף ו/או בקשות שונות שנתקבלו על ידי הלקוח.
5.4. פרט לעמלות, תוספות וחיובים נוספים שמוצגים בהזמנה המאושרת, ספק האירוח לא יחייב את האורח בעמלת ניהול ו/או עמלת עסקה ו/או חיוב בגין שימוש באמצעי תשלום כלשהו.
5.5. תלונות או טענות בנוגע למקום האירוח או בקשר לבקשות מסוימות של האורח יוסדרו על ידי ספק האירוח, ללא כל תיווך או התערבות של צימרלנד קליק. אנו לא אחראים ומכחישים כל אחריות שלנו בנוגע לטענות כאמור לעיל מצד האורח.
6. תפוסת יתר וביטולים
6.1. מקום האירוח יספק את החדרים שהוזמנו במערכת ובמקרה שמקום האירוח אינו יכול לעמוד בהתחייבויות על פי הסכם זה, ספק האירוח יודיע מיד ללקוח ול-צימרלנד קליק באמצעות שירות הלקוחות של צימרלנד קליק (בדוא"ל לכתובת support@צימרלנד קליק.com); בכל מקרה של ביצוע כפל הזמנות ו/או הזמנות יתר, ספק האירוח יעשה את מיטב המאמצים כדי להשיג סידור חלוף באיכות שווה או טובה יותר על חשבון ספק האירוח, ובמקרה בו לא נמצא סידור חלוף כאמור בעת ההגעה, על ספק האירוח יהיה:
6.1.1. (א) למצוא התאמה חלופית מתאימה של מקום אירוח אחר, ברמת איכות שווה או טובה יותר ממקום האירוח שבהזמנתו של האורח; וכן
6.1.2. (ב) לספק תחבורה פרטית ללא תשלום אל חלופת האירוח של האורח וחברים אחרים ממשלחת האורח המפורטים בהזמנת האורח; וכן
6.1.3. (ג) לפצות את צימרלנד קליק ואת האורח עבור כל עלויות והוצאות סבירות (בגין, למשל, עלויות לינה חלופית, תחבורה, עלויות טלפון) שבוצעו, סבלו, שילמו או שהצטברו על ידי אורח ו/ או צימרלנד קליק שנגרמו עקב ביצוע הזמנות יתר.
6.1.4. ספק/מקום האירוח אינו רשאי למחוק ו/או לבטל, הזמנה מקוונת באופן ייזום מצדו, מכל סיבה שהיא.
6.1.5. ביטול על ידי האורח שנעשה לפני המועד הגורר דמי ביטול, לא יביא לחיוב בעמלה. ביטול שנעשה לאחר המועד הגורר עמלת ביטול יחייב עמלה בהתאם לתנאי הסכם זה.
6.2. כרטיס אשראי כעירבון
6.2.1. עירבון ו/או ביטחון עבור הזמנה מבוסס על פרטי כרטיס האשראי שיספק האורח או אדם האחראי על ההזמנה. מקום האירוח יקבל את כל סוגי כרטיסי האשראי המקובלים כעירבון ו/או ביטחון עבור הזמנה. מקום האירוח יאמת את תקפות פרטי כרטיס האשראי.
6.2.2. במקרה שהתשלום עבור הזמנת חדר הוא תשלום במזומן, צימרלנד קליק לא תהא מחוייבות לספק האירוח פרטי כרטיס אשראי של לקוח כעירבון.
6.3. מידע פרטי
6.3.1. ספק האירוח נדרש לאכוף, ולדאוג שספקי השירות שלו יאכפו ויפעלו, בהתאם לדין, לדרישות באשר לתהליך של תשלום בכרטיס אשראי.
6.3.2. ספק האירוח מכיר בכך שהוא אחראי לביטחון של מידע פרטי שהוא מעבד בקשר עם הסכם זה.
6.4. שיווק ישיר לאורח
ספק האירוח מסכים להימנע מלשלוח פרסומים שיווקיים לאורח שהגיע דרך צימרלנד קליק.
6.5. מערכת הניהול
צימרלנד קליק תספק למקום האירוח סיסמא ותעודת זהות משתמש לצורך גישה למערכת הניהול ("פרטי הזיהוי"). ספק האירוח יאבטח וישמור על סודיות פרטי הזיהוי ולא יחשוף אותו למי שלא רשאי להיות בעל גישה למערכת הניהול. ספק האירוח יודיע ל-צימרלנד קליק מיידית על כל הפרה של בטיחות או שימוש לא ראוי.
6.6. אירוע מכח עליון
בהתקיים אירוע שלא ניתן היה לצפותו ("אירוע מכח עליון"), ספק האירוח ימנע מלהטיל כל חיוב על אורח שהושפע מהאירוע האמור. על מנת לאפשר ל-צימרלנד קליק לרשום כל ביטול, אי הגעה או תיקון של הזמנה כתוצאה מאירוע מכח עליון, ספק האירוח יודיע ל-צימרלנד קליק בתוך 2 ימי עסקים לאחר (א) מועד הצ'ק אאוט המתוכנן או (ב) הצ'ק אאוט ומספר הימים שהאורח נשאר בפועל.
7. רישיון
7.1. ספק האירוח מעניק בזאת ל-צימרלנד קליק זכות ורישיון בלעדיים, ללא תמלוגים:
7.1.1. להשתמש, לשכפל, להפיץ, להרשות, לתקשר ולהנגיש בכל אמצעי ולהציג מרכיבים של זכויות קניין רוחני של מקום האירוח כפי שמסופקים ל- צימרלנד קליק על ידי מקום האירוח;
7.1.2. להשתמש, לשכפל, לעבד, לאשר, להציג ולהפיק תועלת מהמידע כהגדרתו בסעיף 2.3.1 לעיל.
8. דירוג וסקירות אורחים
8.1. דירוג
8.1.1. הסדר שבו מופיע מקום האירוח באתר ("הדירוג") נקבע באופן על ידי צימרלנד קליק ולפי שיקול דעתה הבלעדי.
8.1.2. לספק האירוח לא יהיו טענות כנגד צימרלנד קליק באשר לדירוג של מקום האירוח.
8.2. סקירות אורחים
8.2.1. יתכן ואורחים ששהו במקום האירוח יתבקשו על ידי צימרלנד קליק לחוות דעה על שהותם במקום האירוח ו/או לספק ניקוד עבור היבטים מסוימים בשהות שלהם.
9. מצגים ואחריות
9.1. המערכת והשירותים עשויים לכלול מידע שגוי או נתונים שאינם מדויקים. יובהר כי צימרלנד קליק אינה אחראית לאמיתות המידע ומסירה כל אחריות לאי דיוקים שעלולים להימצא במערכת. צימרלנד קליק לא תציג כל מצג בנוגע להתאמה של המידע והשירותים למטרה מסוימת.
9.2. מקום האירוח מצהיר ומתחייב כלפי צימרלנד קליק שבהתאם לתנאי הסכם זה:
(א) לספק ומקום האירוח יש את כל הזכויות הדרושות, הכוח והסמכות להשתמש, לתפעל, להחזיק בבעלות, להעניק רישיון משנה, ולאפשר את זמינות מקום האירוח על גבי המערכת, לרבות בנוגע לזכויות הקניין הרוחני שלו כפי שמוצגות במידע שבמערכת.
(ב) ספק ומקום האירוח מחזיק בכל ההיתרים, הרישיונות ואישורים אחרים הנדרשים ע"פ דין, לרבות רישומים והוראות ככל שהם נדרשים לצורך ניהול, ביצוע, תפעול ותחזוק של הזמנות ומערכת הניהול.
(ג) המחיר לחדר שיפורסם על גבי המערכת תואם למחיר הטוב ביותר שזמין לשהות דומה בהזמנה שתבוצע דרך מקום האירוח וכי לא ניתן להשיג מחיר טוב יותר בהזמנה ישירה מול מקום האירוח או באמצעות צד שלישי או במדיום אחר.
כל צד מציג ומתחייב לצד השני שבהתאם לתנאי הסכם זה:
1. הינו בעל הסמכות וההרשאה להתקשר ולבצע את התחייבויותיו לפי הסכם זה;
2. הוא נקט בכל הפעולות הדרושות מצידו, לרבות קבלת כל ההחלטות הנדרשות בתאגיד וכל פעולה תאגידית אחרת הנדרשת ככל שנדרשת, כדי להתקשר ולבצע את הסכם זה;
3. הסכם זה מקים התקשרות חוקית תקפה ומחייבת של הצדדים בהתאם לתנאיו;
4. וכל צד ימלא אחר כל החוקים, דינים, תקנות, כללים ונוהג הרלוונטיים החלים עליו.
9.3. למעט הקבוע במפורש בהסכם זה, אף אחד מהצדדים איננו מספק מצגים או התחייבויות, בין אם במפורש ובין אם במשתמע, בקשר עם הסכם זה, כולל מצגים הכוללים אחריות לרבות אחריות משתמעת של סחירות או התאמה למטרה מסויימת הנוגעת להסכם זה.
10. הגבלת אחריות של צימרלנד קליק
הלקוח מסכים ומאשר כי ידוע לו שתפעול התוכנה תלוי בגורמים שונים אשר אינם בשליטתה של התוכנה ואינם בשליטה של החברה, לרבות אך לא רק:
10.1.1. זמינות רשת האינטרנט.
10.1.2. איכות תשתית הגישה לאינטרנט.
10.1.3. זמינות שרתים של מנועי ההזמנות השונים.
10.1.4. זמינות שרתים של channel managers.
10.1.5. זמינות השרת עליו מותקנת התוכנה.
10.1.6. פרקי הזמן בהם ניתן לעדכן את כמויות החדרים הזמינות במנועי ההזמנות השונים.
10.1.7. תקלות במנועי ההזמנות או ב channel managers. לכן, השימוש בתוכנה חשוף לשיבושים, הפסקות או תקלות, לרבות היעדר גישה זמנית לתוכנה או לנתונים.
10.2. ספק האירוח מסכים ומאשר כי שירותי האבטחה בחוות השרתים מספקים הגנה סבירה אך אינם מספקים הגנה מוחלטת, ולכן עלולות לקרות תקלות שאינן בשליטת החברה, כמו גם מתקפת סייבר (השתלטות עוינת).
10.3. ספק האירוח מסכים ומאשר כי לא תהיה לו כל טענה, דרישה, או עילת תביעה כלפי החברה בגין נזק או הפסד שיגרמו לו כתוצאה משיבושים או תקלות בתפעול התוכנה, וכי הוא פוטר בזה את החברה באופן מוחלט ובלתי מותנה מאחריות כלשהי לכל נזק, כמפורט לעיל, אם יגרם לו.
10.4. צימרלנד קליק לא תחויב בנזק ישיר או עקיף שנגרם ללקוח (אם ייגרם) כתוצאה משימוש בתוכנה ו/או בשירותים הנלווים. ככל שיקבע על ידי גורם משפטי מוסמך כי קיימת חבות כלשהי של החברה לנזק שנגרם ללקוח מוסכם בין הצדדים כי חבותה של החברה בכל מקרה לא תעלה על הסכום ששילם ספק האירוח לחברה בעד קבלת השירותים בשלושת החודשים האחרונים קודם לתביעתו.
10.5. ספק האירוח מסכים ומאשר כי התוכנה משמשת ככלי עזר לניהול בלבד ואינה משמשת תחליף לניהול קבלה (Reception) או הזמנות בפועל. על כן אין ולא תהיה לחברה כל אחריות מכל סוג שהוא בקשר עם השימוש בתוכנה.בהקשר לכך יש להקפיד במיוחד על הנהלים המפורטים כלהלן: בעת קבלת הזמנה אוטומטית ממנועי ההזמנות יש לקרוא היטב את האימייל וכן את ההערות הנרשמות בהזמנה הנוצרת בתוכנה ולבצע תיקונים בהזמנה אם ידרשו.
11. פיצוי שיפוי וחבות
11.1. ספק האירוח מסכים כי יפצה, ישפה ויסיר כל אחריות מ-צימרלנד קליק ו/או נושאי משרה בה, עובדיה, סוכניה, חברות קשורות שלה, קבלני המשנה שלה, ו/או מי מטעמה בקשר עם הליך משפטי שיינקט כנגד ספק האירוח בקשר להסכם זה ולפצות את צימרלנד קליק ו/או מי מטעמה בגין כל טענה, עילת תביעה, דרישה, הפסדים, נזקים, קנסות, עונשים והוצאות אחרות מכל סוג שהושתו על ידי צד שלישי כתוצאה מ:
11.1.1. הפרתך את הסכם זה;
11.1.2. שימושך במערכת.
11.2. ספק האירוח מתחייב לשפות ו/או לפצות את צימרלנד קליק ומסיר מ- צימרלנד קליק (ו/או נושאי משרה בה, עובדיה, סוכניה, חברות קשורות שלה, קבלני המשנה שלה, ו/או מי מטעמה) כל אחריות בגין ו/או בקשר עם כל, חבויות ו/או הוצאות ו/או עלויות (כולל, ללא הגבלה, הוצאות משפטיות ושכר טרחת עורכי דין סבירות) ו/או נזקים ו/או הפסדים ו/או התחייבויות, הוצאות ריבית, הליכים משפטיים, קנסות ו/או טענות מכל סוג שיופנו כנגד ו/או יושתו על צימרלנד קליק ו/או מי מטעמה בקשר עם:
11.2.1. כל טענה מצד אורח הנוגעת למידע לא מדויק ו/או מטעה או שגוי בקשר עם מקום האירוח המופיע במערכת לרבות מערכת הניהול;
11.2.2. כל טענה מצד אורח הנוגעת או קשורה עם השהות במקום האירוח ו/או תפוסת יתר ו/או ביטול הזמנות ו/או הזמנה שגויה ו/או החזר כספי ו/או חיוב חוזר של מחיר ההזמנה;
11.2.3. כל טענה מצד אורח בקשר לשוויון תעריף, במקרה בו טענותיו כאמור לא יושבו בין המקום האירוח והאורח בעת סיום שהותו ועזיבתו את מקום האירוח;
11.2.4. כל טענה אחרת מצד האורח המיוחסת (במלואה או בחלקה) לספק האירוח ו/או מקום האירוח ו/או מי מטעמו, לרבות טענות הקשורות עם שירותים המסופקים (או העדרם) ו/או מוצרים שסופקו ו/או הוצעו על ידי מקום האירוח ו/או טענות המועלות בקשר עם עוולה, הונאה, מרמה, התנהגות בלתי הולמת במזיד, רשלנות, הפרת חוזה וכיו"ב ושמיוחסות לספק האירוח ו/או מקום האירוח ו/או מי מטעמו (לרבות אך לא רק, דירקטורים שלו, מנהליו, עובדיו, סוכניו, נציגיו) כלפי האורח ו/או רכושו;
11.2.5. כל תביעה כנגד צימרלנד קליק בקשר עם או כתוצאה ממעשה ו'או מחדל של מקום האירוח ו/או ספק האירוח (א) היעדר רישום כנדרש ברשויות המס הרלוונטיות ו/או בקשר להיעדר תשלום ו/או היעדר ניכוי מיסים ו/או היטלים אחרים אם ישנם.
11.3. אלא אם כן נקבע אחרת בהסכם זה, האחריות המקסימלית של צד כלשהו כלפי הצד האחר בממוצע בגין כל התביעות שיוגשו בשנה כנגד הצד הנתבע בקשר עם הסכם זה לא יעלו על הסכום המצטבר של העמלה שהתקבלה אצל או שולמה על ידי אותו צד נתבע (קרי הצד המשפה) בשנה שקדמה או סכום של 5,000 ש"ח (לפי הגבוה מביניהם) אלא אם כן מדובר במקרה של מרמה, התנהגות שאינה הולמת, רשלנות חמורה, הטעייה מכוונת או אי גילוי של פרט מהותי מצד הצד הנתבע שאז הגבלת האחריות של הצד המשפה כאמור בסעיף זה לא תחול. הצדדים מסכימים כי שום הגבלת אחריות כאמור בסעיף זה ו/או כמתואר בסעיף 6.3 לעיל, לא יחול במקרה של תביעת על ידי צד שלישי.
11.4. במקרה של תביעת צד ג', הצדדים ינהגו בתום לב וינקטו במאמצים סבירים מסחרית לצורך שיתוף פעולה וסיוע הדדי בהתגוננות מפני התביעה או ביישובה של התביעה בפשרה, ואולם הצד המשפה יהיה זכאי ליטול על עצמו את ההתגוננות מפני התביעה (עם ייעוץ והסכמה של הצד המשופה והשגחה נאותה לטובת אינטרס של שני הצדדים). אף צד לא יספק הודאה, ימסור מסמך, יסכים לפשרה או גישור ללא הסכמת הצד השני מראש ובכתב.
12. תקופה, סיום והשהייה
12.1. כל עוד לא הוסכם אחרת, הסכם זה יחול לתקופה בלתי מוגבלת. צימרלנד קליק תהיה רשאית להביא את ההסכם לסיומו בכל עת וללא צורך במתן נימוק לספק האירוח.
12.2. כל צד רשאי לסיים או להשהות את קיומו של ההסכם באופן מיידי במקרה של:
(א) הפרה יסודית על ידי הצד השני של כל תנאי באיחור בתשלום, חדלות פירעון, הפרה של שוויון תעריף, מתן מידע שגוי, או קבלה של מספר משמעותי של תלונות מצד אורחים;
(ב) הגשת בקשה לפשיטת רגל או עיכוב בתשלום על ידי ספק האירוח.
12.3. בקרות כל אחד מהאירועים הבאים אשר כל אחד מהם מהווה הפרה יסודית של הסכם זה ומזכה את צימרלנד קליק באפשרות לסיים או להשהות (את כל או חלק מהתחייבויותיה, תנאיה וחובותיה) (ללא צורך בהודעה מוקדמת):
1. ספק האירוח לא מצליח לשלם את העמלה במועד או לאחריו;
2. ספק האירוח מפרסם מידע שגוי או לא מדויק במערכת הניהול;
3. ספק האירוח לא מצליח לשמור על המידע שלו במערכת הניהול וכתוצאה מכך נוצרת תפוסה מעבר למה שמקום האירוח מסוגל להכיל;
4. מקום האירוח לא מצליח לקבל הזמנה במחיר הנקוב בהזמנה;
5. מקום האירוח גובה בגביית יתר אורח אחד או יותר;
6. מקום האירוח גובה תשלום מכרטיס האשראי של האורח לפני ההגעה של האורח למקום האירוח ללא הסכמה מפורשת של האורח (אורח יתן הסכמה מפורשת אם הוא בוחר סוג חדר ברכישה מראש או ללא החזר);
7. צימרלנד קליק מקבלת תלונה מוצדקת וחמורה אחת או יותר מאורח שביצע הזמנה אצל מקום האירוח (לפי שיקול דעתה הבלעדי);
8. התנהגות לא חוקית, לא ראויה או לא מקצועית כלפי אורח או כלפי הצוות של צימרלנד קליק.
13. ספרים ורישומים
13.1. המערכות, הספרים והרישומים של צימרלנד קליק (לרבות מערכת הניהול, המערכת, פקס ו/או דואר אלקטרוני) ייחשבו ראיה סופית להתקיימות וקבלה מצד מקום האירוח של ההזמנות שבוצעו ושל סכום העמלה או לנזקים שאירעו או הוצאות שמקום האירוח חב בהן כלפי צימרלנד קליק, אלא אם כן מקום האירוח יספק הוכחה נגדית אמינה וסבירה.
13.2. מקום האירוח ישתף פעולה ויספק עם בקשה ראשונה מצד צימרלנד קליק את זהותו של הבעלים, המנהל ו/או נציג אחר מטעם מקום האירוח.
14. סודיות
14.1. הצדדים מבינים ומסכימים שבקיום הסכם זה, לכל צד תהיה גישה או עשויה להיות לו גישה, באופן ישיר או עקיף, למידע סודי של הצד האחר ("מידע סודי"). מידע סודי כולל מידע על לקוחות, היקף עסקאות, תכניות עסקיות ושיווקיות, מידע תפעולי, טכני, עסקי, פיננסי וכל מידע אחר שאינו ציבורי ושצד לעסקה ציין שהוא פרטי או סודי או שצד שמקל את המידע צריך להיות מודע לכך שמדובר במידע פרטי או סודי ולהתייחס אליו בהתאם.
14.1.1. כל צד מסכים ש: (א) מידע סודי יישאר הקניין הבלעדי של הצד החושף את המידע. הצד המקבל את המידע לא ישתמש במידע הסודי פרט לצורך קידום הסכם זה; (ב) הוא ישמור וישתמש באמצעים זהירים כדי לגרום לעובדיו, נושאי המשרה, נציגים, צדדים שלישיים וסוכנים ("בעלי הרשאה") שישמרו על סודיות המידע; (ג) הוא יחשוף מידע סודי רק לבעלי ההרשאה שנדרשים למידע על מנת לקדם את הסכם זה; (ד) הוא יוודא שבעלי ההרשאה לא יעתיקו, יפרסמו ויחשפו לאחרים או ישתמשו במידע חסוי; (ה) הוא ישיב או ימחק כל מידע סודי עם בקשה בכתב מהצד השני.
14.1.2. על אף האמור לעיל, (א) מידע סודי לא יכלול כל מידע שבגדרו הוא הפך לרשות הציבור ללא כל פעולה מצד הצד המקבל את המידע הסודי או שהמידע עובד על ידי הצד המקבל בטרם נכנס הסכם זה לתוקף.
14.1.3. הצדדים יישאו במאמצים סבירים כדי לאבטח את סודיות ופרטיות המידע האישי של האורח ולהגן עליו מפני שימוש ו/או פרסום ללא הרשאה.
15. כללי
הנך מסכים שלבתי המשפט המוסמכים בתל אביב תהיה הסמכות הייחודית והבלעדית לדון בכל סכסוך שיתגלע בין הצדדים בקשר להסכם זה. הנך מסכים שאין כל יחסי עבודה ו/או שותפות ו/או מיזם משותף בינך לבין צימרלנד קליק מכח הסכם זה ומכח השימוש במערכת. אם חלק כלשהו בהסכם זה יימצא בלתי תקף, לא חוקי או לא אכיף אזי התקפות, החוקיות והאכיפה של ההוראות הנותרות לא תושפע ולא תיפגם. איחור או עיכוב מצדנו באכיפת הוראה מהוראות הסכם זה לא מאיינת את זכותנו לאכוף את אותה הוראה או הוראות אחרות בעתיד. הסכם זה מהווה את ההסכם בינך ובינינו בשלמותו וגובר על כל תקשורת קודמת בין הצדדים ו/או הצעות שהועברו בין הצדדים בין אם בעל פה, בכתב או באופן אלקטרוני. כל הזכויות שמורות לנו לתקן ולעדכן הסכם זה ותנאיו.